«

»

Apr 19

李嘉琦老師

Dear alumni

We are sad to hear that SSCPS music teacher 李嘉琦老師 is battling a critical illness. We have all been inspired by his teaching and the music he brought to us. We would like to share a message from his family and would like to encourage alumni who know Mr. Lee to share your thoughts by sending an email to musicleekaki@gmail.com with details below. We all hope for the best and our prayers are with Mr. Lee and his family.

謹代表李sir家人發出下列訊息:

親愛的朋友們: 謝謝你們一直以來都很關心嘉琦病況進展,在禱告上一直紀念他。謝謝前來探望嘉琦的朋友,在他床邊為他說了很多鼓勵的說話。

現在,我們有一個感動,想為嘉琦出版一本見證文集。

如果嘉琦曾經在音樂方面給你啟發,或是宗教信仰上給你感動,請你以文字或聲音或影片檔案把你們想對嘉琦說的話紀錄下來,傳送給我們,如果你有相片跟嘉琦一同拍攝 ,無論任何場合,能配合的話可以一併傳送,我們會加以整理出版。

請在電郵的Subject Field寫上姓名,所屬團體和聯絡電話。

我們深信這些話不但見證了嘉琦生命的美麗,也是對家人極大的支持,而且可以成為很多人的祝福。

如果你在意念或資源方面能夠加入協助旳話,歡迎與我們聯絡。謝謝你們在主的愛中給予我們一切安慰和支持。

電郵地址:musicleekaki@gmail.com 截止日期:香港時間四月二十五日

祝主內平安

太太樊道霞
兒子李曦明
女兒李咏絃

P.S.請代為轉送此信給其他關心嘉琦的朋友或團體

Social Widgets powered by AB-WebLog.com.